Vizītes atcelšana un izmaiņas

Dzīvē rodas neparedzamas situācijas un mēs to saprotam, vai tās būtu negaidītas izmaiņas profesionālajā darbības sfērā, iekļūšana auto sastrēgumos utt. Tajā pašā laikā Anais vēlas sagaidīt informāciju par vizītes atcelšanu vai pārcelšanu. Mēs jau iepriekš paļaujamies uz Jūsu godprātību.

Vizīšu grafiks

Anais aicina Jūsu ērtībai reģistrēt nākošo vizīti pirms izejat no salona. Tiklīdz tas būs izdarīts, Jums nebūs jāuztraucas par to, ka Jums vēlamais laiks būs aizņemts. Pēc Jūsu vēlēšanās, mēs Jums paziņosim pa telefonu, lai atgādinātu par Jūsu plānoto vizīti.

Komandas filozofija

Mēs iedrošinām mūsu klientus apmeklēt alternatīvus meistarus, jo Anais visi strādā kā komanda. Vai maināt meistaru cenas dēļ, ērtības vai jaunu perspektīvu atklāšanai, mēs esam pārliecināti par augsta līmeņa apkalpošanas servisu no visiem mūsu komandas locekļiem.

Pārveidošana / izmaiņas

Mēs vēlamies, lai ikviens Anais klients saņemtu „bez kompromisu” pieredzi un servisu. Ja kāds no klientiem ir neapmierināts, mēs izlabosim servisu bez papildus samaksas. Servisa veicējs atradīs grafikā laiku, lai veiktu vēlamās izmaiņas.

Ierašanās ar novēlošanos

Saspringtā dzīves grafika dēļ, Jūs varat ierasties ar nokavēšanos. Mēs solam darīt visu iespējamo, lai Jūsu paredzētais serviss tiktu veikts saskaņā ar grafiku. Ja Jūs nokavēsiet vairāk kā 20 minūtes, iespējams, mums būs jāizmaina piedāvātais pakalpojums, lai iekļautos grafikā vai jāpārceļ to uz citu laiku.

Viedoklis

Jūsu viedoklis mums ir svarīgs. Mūsu klienti ir labākie konsultanti. Lūdzu, nevilcinieties izteikt to, ko mēs varam veikt labāk.